dinsdag 1 april 2014

Haal meer uit je papier #3

1 april, geen grapje, SAB is nu echt voorbij. Maar niet getreurd, er blijven genoeg leuke producten over en leuke acties zijn er ook genoeg ... Hou mijn blog dus goed in de gaten!

Vandaag deel 3 alweer uit de serie 'Haal meer uit je papier', een serie waarmee ik wil laten zien dat je uit 1 vel DSP heel veel leuke projecten kunt halen. Maar ook wil ik laten zien dat je papier er is om gebruikt te worden en niet te verzamelen, zodat het verstoft, verkleurd en verpieterd!!

Er is nog genoeg papier uit mijn vel van 30.5x30.5 cm (12x12 inch) over voor een doosje en wel een stuk papier van 5x9 inch. Het idee is net als gisteren van Chicn Scratch:

 
Het formaat is 3x3 inch groot, dus best een formaat waarmee je iets kunt! Er kunnen snoepjes in, kleine kaartjes, een klein cadeautje, mogelijkheden genoeg!!
Op de foto is het niet zo goed te zien, maar de deksel zit er aan vast!
 
Gebruikte materialen behalve het DSP (helaas niet meer verkrijgbaar) is de stempelset 'Starburst Sayings inclusief bijbehorende framelits, Crisp Cantaloupe inkt, Silver Glimmer Paper en de 1 3/4 circle punch.
 

Dit geweldig letterlijk schitterende papier is er in 3 kleuren, ik heb vandaag de zilveren variant gebruikt!

Als je de set (bundle) koopt, bespaar je maar liefst 15%!!
Morgen natuurlijk deel 4!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten