dinsdag 8 april 2014

Haal meer uit je papier # 10, de laatste!

En vandaag de laatste uit deze serie. Ik hoop dat jullie de voorbeeldjes leuk vonden en wellicht je papiertjes gaat opmaken!

Als laatste projectje heb ik een boekje gepimt. In dit boekje zitten een aantal vellen met daarop allemaal kleine post-itjes, heel handig. Ooit gekocht in een winkel met de bedoeling er iets mee te doen, maar het was er nog niet van gekomen.


Ik heb heel voorzichtig de ringetjes losgehaald en de kaft eruit gehaald. Toen de Pool Party (geëmbost) erop geplakt en alles weer terug geplaatst. Met het stukje DSP heb ik een banner gestanst met één van de de Perfect Pennants framelits, 2 cirkels geponst (eentje in bling bling, de ander met een bloemenstempel) en klaar is je boekje.




En nog even alle projecten in de Crumb Cake / Pool Party op een rijtje:


Deze kleuren blijven toch wel mijn favorieten van dit moment!

Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten