woensdag 16 april 2014

De laatste nieuwtjes!

De dagen vliegen voorbij en de nieuwtjes van Stampin'Up! vliegen me om de oren!
Het allerleukste is natuurlijk dat er weer nieuwe Weekly Deals zijn en hier komen ze:


In mijn webshop kun je het allemaal wat beter zien, daar kun je ook bestellen, maar je kunt ook mee bestellen met mijn verzamelbestelling dit weekend. Stuur me dan een mailtje met artikelnummer, omschrijving en prijs en het komt helemaal goed!

Ook komt er later in het jaar (als het goed is bij de lancering van de nieuwe catalogus, maar dat is nog niet zeker) het zogenaamde 'Project Life'. Ken je dat? Bekijk het filmpje van Stampin'Up! en verheug je, want het is geweldig! Ik houd jullie op de hoogte als er meer nieuws is!


HIER kun je de link naar het filmpje vinden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten