zondag 16 maart 2014

In het echt nog veel leuker!

Ik schreef even geleden al over de nieuwe cardkit (Hip Hip Hooray) die Stampin'Up! heeft uitgebracht. En ... in het echt nog veel leuker! Projecten ga ik er nog mee maken - ik hoop vandaag eigenlijk ;) - maar vooralsnog heb ik even wat fotootjes gemaakt, dan heb je een iets beter idee van de inhoud.


10 kaarten van ieder motief (dus 20) en 20 bijpassende enveloppen in een mooie kraft kleur die ook nog goed stevig is.

De stempelset, 3 mooie stempels, een clearblock en een mini inktpad in de kleur Basic Gray. De stempels komen in een plastic verpakking, ik heb ze in een SU doosje gedaan.

Schattige paperclipjes, mooie witte twine en foam dotjes!

En vijf vellen embellishments in hetzelfde kleurenschema, maar dan per vel net even anders.

En hier ervan in close-up.
Nou, ik kan echt niet wachten om ermee aan de slag te gaan.

Wil jij zelf aan de slag met kaarten maken, maar weet je niet goed waar te beginnen? In dit pakket zit alles wat je nodig hebt en voor een bedrag van EURO 24,95 kun je 20 kaarten maken!! En met een beetje fantasie doe je er nog veel meer leuke dingen mee!
Misschien lijkt het je wel leuk een workshop te doen? Neem contact met me op en we bespreken de mogelijkheden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten