maandag 3 februari 2014

Sterkte kaartjes


Sterkte kaartjes heb je altijd nodig als je er geen hebt, dus ik probeer er wat 'op voorraad' te hebben.
De kleuren wil ik natuurlijk niet te happy maken, dus ben ik neutraal gebleven met mijn geliefde crumbcake in combinatie met wit en soft suede.
 
De boom is van de set Lovely As A Tree, de oudste set in de catalogus als ik het goed heb begrepen. Ik heb hem nog niet zo heel lang, maar het is zo'n mooie set!
De tekststempels zijn van de Nederlandse set 'Sentimenten', super veelzijdig. Voor iedere gelegenheid is wel iets te vinden en het formaat is lekker klein, zodat ze in bijna alle ponsen passen! De achtergrondstempel is 'Hard Wood' uit de nieuwe voorjaarscatalogus

Hierboven een overzichtje van de Nederlandse Sentimenten, zodat je goed kunt zien wat er allemaal voor een mooie stempels in zitten! En véél!!

Wil je deze set of andere producten bestellen, dan kan dat via mijn shop (rechts van het blog). Wil je liever mee doen met de verzamelbestelling, stuur me een berichtje!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten