vrijdag 21 februari 2014

Snel weer beter worden!!

Die kaartjes waren helemaal op! Dus ik heb er maar bijgemaakt vandaag, de kaartendoos moest weer even aangevuld worden.
 
Helaas heb ik geen beterschapsteksten van Stampin'Up! dus moest ik even naar een ander merk grijpen. Maar alle andere gebruikte materialen zijn natuurlijk wel van Stampin'Up!
 
 
Het papier is weer uit het Fresh Prints blokje, zo enig! Ook heb ik favoriet de Tag Topper Punch gebruikt om het
inschuif-kaartje te maken.
Deze stempelset - For the Birds - stond al erg lang op mijn verlanglijstje, maar toen wij ons Pinkies-weekend hadden en er een enig projectje mee maakten, kon ik niet langer wachten! Er zitten veel stempels in, ik heb de teksten losgeknipt zodat met en zonder tekst gebruikt kunnen worden, nog veelzijdiger!
En hier een close-upje van de stempelset!
Ben je benieuwd hoe de rest van de set eruit ziet?
Een dotje of niet? Wil jij hem ook? Dit weekend gaat er een verzamelbestelling uit, dus stuur me snel een mailtje, dan bestel ik hem voor je mee!





1 opmerking:

  1. Heeee wat leuk, je hebt de set toch aangeschaft!! Superleuke kaartjes heb je dr mee gemaakt!! Xx

    BeantwoordenVerwijderen