zaterdag 1 februari 2014

Ritter ... altijd lekker!


De mini Ritter chocolaatjes veroveren de hobby-wereld! Het is ook zo'n leuk formaatje om een klein cadeautje mee te maken! En in allerlei lekkere smaken verkrijgbaar!
Er is zelfs een Pinterest board voor dit soort verpakkingen!

Dit is een doosje waar er eentje in past (twee is niet goed in het nieuwe jaar met al die voornemens natuurlijk). Ik heb ze in een paar varianten gemaakt en probeer echt eens iets anders dan Crumb Cake te gebruiken, maar het blijft lastig ;)
Voor deze uitvoering heb ik het DSP gebruikt dat in een kit zit om eigenlijk iets anders mee te maken, nl. de Celebration Add-on kit behorende bij de Celebration Basics Kit. Die kits zijn gemaakt om en bepaald project te maken, maar kunnen natuurlijk voor allerlei doeleinden gebruikt worden. Bij deze zat zo'n leuk DSP bij dat ik hem hiervoor gebruikt heb.
Voor deze heb ik als basis Crumb Cake (!) gebruikt en bestempeld met Soft Suede met de nieuwe stempel Hard Wood. Het label is uit de Sale-A-Bration set 'You're Lovely' en dat is deze stempel: hij is zo geweldig leuk, dat ik hem blijf gebruiken. En ... helemaal gratis dus! Ook gratis is het Crisp Cantaloupe Twine dat om het dekseltje zit (uit de set Sweet Sorbet Accessory Pack, ook gratis).
 
En het bewijs dat er ook iets in zit ;)
En uiteraard mijn best gedaan om in andere kleuren de derde versie te maken en dit is hem geworden:

Het papier is uit de nieuwe Spring-/Summer catalogus en zit in een handig boekje waar maar liefs 48 vellen dubbelzijdig papier in zit in het format 11.4x16.5 cm, ideal voor kaarten maar dus ook voor doosjes. De stempel is de wederom gratis te verkrijgen SAB-set genaamd 'Petal Parade'. Deze set sprak mij in eerste instantie niet zo aan, maar toen we heb gebruikten in ons Pinkies weekend, was ik om! Ik heb hem hier uitgeponst met een rondje, de bloem uitgeknipt en het bloemetje in het midden ook (ik word nog wel eens een keer handig met de schaar)!


Ben benieuwd wat jullie van de doosjes vinden! De onderste is onderweg naar een lieve vriendin!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind ze ook heel leuk. Ik ben dol op doosjes.
    Ik ben blij dat ik alleen maar pure chocolade lust. Ik heb op mijn kamer verschillende dozen en zakken chocolade liggen.
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen