vrijdag 14 februari 2014

Lente in de bol!

Het is Valentijnsdag, maar met dit weer heb ik de lente al in de bol! Dus geen Valentijnsproject, maar een lenteproject!

Ik wil mijn Silhouette Cameo meer gebruiken, want de mogelijkheden zijn ongekend. Behalve met papier, kun je zoveel met vinyl (leuke tekstborden), flock (voor op t-shirtjes, schorten, slabbertjes, rompers) en nog veel meer!

Dit is een 'gewoon' papierproject, met weer een freebie van even geleden van Miss Kate Cuttables.


Is het geen dotje?? Het witte basispapier is van Knutselengeltje, en behalve het touwtje is alles verder van Stampin'Up! Het Designpapier is zo geweldig leuk, het heet Fresh Prints en zit in een blokje van 48 vellen dubbelzijdig papier met format 11.4 x 16.5 cm, een erg fijn formaat bij het maken van kaarten. Naast het schaapje is ook het frame uitgesneden met de Silhouette. Stampin'Up! heeft geweldige snijmallen met een mooie embossingrand met dit frame, alleen die heb ik nog niet ;)


Wil jij ook dit prachtige papier bestellen? Kijk op mijn shop (rechts in het blog staat de link) of stuur me een mailtje voor de verzamelbestelling van eind februari!

1 opmerking: