maandag 24 februari 2014

Kits, maar dan anders ... deel 1

Oke, ik zocht eigenlijk een meer pakkende titel, maar alles met kits en kittig in de zoekmachine, gaf toch iets anders dan de papierhobby zullen we maar zeggen ;)

Stampin'Up! verkoopt steeds meer kits, waar de producten in zitten om een project te maken. Soms moet je nog een stempeltje en inkt toevoegen, maar de basis zit erin.
De sport is natuurlijk juist iets anders te maken dan waar de kit voor bedoeld is, want dat is juist leuk!

De komende dagen laat ik een paar voorbeelden hiervan voorbij komen en we beginnen vandaag (en ook morgen) met het gebruiken van Valentijns-restjes ...

Deze geweldige zakjes waren verkrijgbaar tot en met Valentijnsdag, maar eigenlijk is dit zo zonde, want je kunt het voor zoveel gelegenheden gebruiken! Het is een Sweetheart Treat Bag en er zaten labeltjes bij en wat koord.

Ik heb er een soort envelop met tag van gemaakt voor een verjaardag. De bovenkant is eraf geknipt en ik heb er een kaartje passend bij gesneden, waarbij ik de bovenkant geponst heb met de Tag Topper Punch. De stempel is een stempel uit de Sale-A-Bration actie, is 'ie niet geweldig? Er er zitten er vier in deze set!




Morgen deel 2, ook met een Valentijnsrestje, maar dan anders!





3 opmerkingen: