zaterdag 15 februari 2014

Hostess sets

Achterin iedere SU catalogus staan altijd de hostess sets. Deze sets zijn alleen verkrijgbaar voor zogenaamde hostess euros, die je kunt verdienen bij je party of orders vanaf EURO 200,00.
 
Een van de sets uit de jaarcatalogus is deze prachtige set Simply Sketched.
 
Je kunt het voor zoveel gelegenheden gebruiken, ik heb ze deze keer voor sterkte kaartjes gebruikt.
In de kleurencombi wit/crumb cake/pink pirouette.


In wit/crumb cake/pistachio pudding. Sorry voor de spijkerbroeken op de achtergrond, strijkwasje ...

En in wit/crumb cake en soft sky.

 
De tekststempel is niet van Stampin'Up, de rest wel. Op de foto's is het niet zo heel goed te zien, maar ik heb met een beetje Dazzling Details heb ik een paar accentjes aangebracht op de bloemen en de vogel.
 
Wil jij deze geweldige set ook verdienen? Boek een party en probeer aan deze omzet te komen! Het geldt natuurlijk ook voor een 'gewone' bestelling.
 
Vragen? Je weet me te vinden! Fijn weekend nog allemaal!

2 opmerkingen:

  1. Een van mijn meest favoriete hostess sets.
    Lieve kaartjes heg je gemaakt.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Stijlvolle kaartjes zijn dit en mooi dat papier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen