dinsdag 25 februari 2014

Dom dom ... (tweede blogbericht vandaag)

2 dezelfde Sale-A-Bration stempelsets bestellen en dan ook nog allebei gebruiken ... Valt niet op ;)

Dus ... ik ga er eentje (wood uitvoering, wel gebruikt dus, maar nog zo goed als nieuw ...) verloten hier als blog candy, goed plan? Zonde om hem in de kast te laten liggen!

Laat een berichtje achter hier of op mijn Facebook pagina!! en maak kans op deze enige set!



Dit heb ik een paar dagen geleden al laten zien, ook gebruik gemaakt van deze geweldige SAB-set!



5 opmerkingen:

  1. Tuurlijk goed idee!!!
    Haha wel grappig dat je beide in gebruik hebt genomen zonder dat je het in de gaten had. Kan me helemaal voorstellen toen je beide sets bij mekaar zag... HUH ;)
    Groetjes Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zou ook een ding van mij kunnen zijn maar deze set heb ik nog niet en dat weet ik zeker hahaha
    ik loot graag mee voor deze set wat fijn dat wij mogen profiteren van je foutje ( bedankt)
    maar je voorbeelden worden er niet minder om dus blijf vooral zo doorgaan
    gr judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja dat gebeurt mij ook regelmatig. Ik vind deze tekst heel mooi en leuk met die tab punch. De mijne is onderweg, heb ik gelijk een leuk voorbeelldje

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Anne-Marie .
    Langeleden he , maar ik heb weer een bestelling gedaan hoor, groetjes Majo Robinson

    BeantwoordenVerwijderen