dinsdag 28 januari 2014

Yeah ... eindelijk is het zover!!

Ook al is het nu 1 minuut over middernacht (oke, ik heb het bericht van te voren klaargemaakt, maar dan nog) ... het is tijd voor ...

 
En natuurlijk niet te vergeten de Spring-/Summer mini catalogus!
 
 
Jullie hebben al sneak peeks voorbij zien komen, dus er is al een idee wat er allemaal komen gaat natuurlijk. Maar is het niet geweldig dat je vanaf vandaag gewoon kunt bestellen, heerlijk!
 
Ik laat hieronder wat producten zien die me ontzettend aanspreken in beide catalogi, kijk zelf voor een digitaal exemplaar MIJN SITE of mail voor 'echt' exemplaar! Ook kun je in mijn shop (te vinden via de links rechts hier op mijn blog) de geweldige producten bekijken en bestellen.

Van de Spring-/Summer een paar favorieten (maar eigenlijk wil ik alles ... zucht):
 




En van de Sale-A-Bration ... (net zo erg ...):
 




 
Nog een keer de voordelen van de Sale-A-Bration actie, zit je klaar?
 
- Bij iedere EURO 60,00 die je besteedt aan producten (exclusief de verzendkosten), mag je een gratis producten uit de SAB-brochure kiezen! GRATIS!!!
- Als je nu instapt als demonstratrice in mijn team, dan betaal je voor je starterspakket net zoals anders EURO 129,00, maar je mag niet voor EURO 175,00 uitkiezen, maar voor EURO 195,00!
- Als je een party of workshop boekt en je hebt een omzet gehaald vanaf EURO 350,00, krijg je EURO 35,00 extra om producten uit te kiezen!! Dus bijvoorbeeld bij een omzet van EURO 350,00 mag je nu voor EURO 90,00 gratis producten uit alle brochures kiezen.
- Wist je dat er ook digitale producten voor MDS in de SAB-periode gratis te verkrijgen zijn? Kijk snel in de brochure!!
 
Klinkt dat niet geweldig??
 
Maak snel een afspraak voor een workshop, de agenda loopt al vol ;)
De Sale-A-Bration duurt vanaf vandaag tot en met 31 maart 2014!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten