dinsdag 21 januari 2014

Tag Topper Punch

Nog een paar daagjes aftellen en dan gaan eindelijk de Spring/Summer Catalogus én de Sale-A-Bration catalogi in!

Het leuke van demo zijn is dat je een maand vooraf de spullen kunt aanschaffen en er leuke voorbeelden voor je blog en klanten mee kunt maken. En het leuke daaraan is dat je deze ideetjes ook uitwisselt met je teamgenoten! Zo liet Hélène den Breejen een geweldig 'tasje' zien gemaakt met de Tag Topper Punch. Hij is zoooo ontzettend leuk, dat ik hem nagemaakt hebt. De maten had ik niet, hij ziet er ook iets anders uit, maar goed ... hij is ook erg leuk gevonden vond ik zelf ;)

Een beetje al voor Valentijn en dan een keer niet in 'traditioneel rood'.

Deze punch blijft geweldig! Hartjes zijn van een punchje dat ik nog had liggen, SU verkoopt deze ook in
een iets ander formaat.
Lijkt het je leuk om dit leuke project te maken? Kijk bovenaan bij mijn workshops, vanaf februari te boeken!

1 opmerking: