zondag 19 januari 2014

Pinkies dag in Beekbergen!

Onlangs liet ik zien dat ik swaps (zgn. ruilcadeautjes) maakte voor mijn Stampin'Up! collega's die allemaal in het Pinkie-team zitten. Vorige week zondag was het tijd om te ruilen!!

Dat is zo'n ontzettend leuk onderdeel van een bijeenkomst, je krijgt zoveel inspiratie door al die cadeautjes ... geweldig!

Hier komen ze:
Deze zijn van de Engelse collega's!
 
 
Gelukkig zijn er meer dames die van Crumbcake houden ;)
Er waren ook natuurlijk workshops, maar omdat het zo gezellig was (klep klep) en het er misschien iets te veel waren daardoor, is niet alles afgekomen. Twee laat ik zien, waarvan er eentje nog gepimpt moet worden! Hoezo traag ...

Deze was van Michelle Last. Ik ben niet tevreden over het stempelwerk (had de rust niet echt),
maar het systeem werkt geweldig, vind het een enige kaart!
Hier schuif je hem uit ... Eigenlijk moesten de zijflapjes niet helemaal bestempeld worden,
zodat je nog schrijfruimte overhad, maar zat natuurlijk niet goed op te letten!
 
En een close-upje van de stempel.
De volgende is van Caroline van der Straaten, mijn 'chef' ;)
Ik heb ergens in het proces iets niet goed gemeten, maar uiteindelijk is het nog goed gekomen.
De voorkant moet ik nog pimpen dus, geweldig project toch?


 
 
 
En als afsluiter de foto van het team van Caro, gezellige groep hoor, we hebben veel lol gehad! Lijkt het je gezellig hierbij aan te sluiten (we zitten bijna op 100 Nederlandse Pinkies yeah!), neem contact met me op!


1 opmerking: