maandag 30 december 2013

In de schijnwerper … lijmen!

Lijmen zijn er in alle soorten en maten, onmisbaar in iedere hobbyhoek of –kamer en ieder heeft wel zijn of haar favoriet. Het is natuurlijk ook afhankelijk bij welk papier-project je het gebruikt. Werk je bijvoorbeeld graag met vellum dan heb je andere lijm nodig dan als je met ‘gewoon’ cardstock werkt.

Mijn top drie is als volgt:
1. Multipurpose Liquid Glue, artikelnummer 110755, EURO 4,25
2. Stampin’ Dimensionals, artikelnummer 104430, EURO 4,25
3. Glue dots, artikelnummer 103683, EURO 5,50.



De eerste gebruik ik veruit het meeste. Het handige van deze lijm is dat het na het aanbrengen je werkje nog even verschoven kan worden, dus zit je papier een beetje scheef, is het nog te herstellen!! En eenmaal vast zit het echt muurvast!! Maar ook voor doosjes is het sterk genoeg.

 
De dimensionals gebruik je om een laagje of embellishment  op te hogen. Foamtape is er in alle vormen en maten, losse blokjes, rollen noem maar op. Maar deze 6-hoekige blokjes zijn ideaal qua formaat, qua dikte én ze laten goed los van het vel waar het op zit, maar plakken goed vast op je project!
 
 
En de glue dots zijn ook onmisbaar in mijn collectie! Superhandig aan te brengen: je drukt je embellishment op het bolletje of als je dat handiger vindt haal je het van de rol met de punt van je schaartje. Het formaat is ook erg goed, niet te groot en klein genoeg voor de kleinste knoopjes, bloemetjes of andere versieringen! En ook hiervoor geldt: het blijft muurvast zitten.

Wat is jouw favoriet??
Laat een bericht achter en maak kans op een Stampin’Up verrassingspakket.
Zie ook mijn bericht van 27 december.


Voorwaarden:
- Je mag zoveel mogelijk berichten achterlaten (leuk!!), maar per persoon geldt in totaal 1 deelname.
- Laat je emailadres achter in het bericht.
- Je moet woonachtig zijn in Nederland.

1 opmerking:

  1. De Multipurpose Liquid Glue, heb ik nu besteld en ik hoor dat die heel fijn is. De andere 2 ga ik ook nog bestellen

    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen