dinsdag 29 oktober 2013

Winterfair Berg en Dal

Zoals al aangekondigd, vond afgelopen zondag de eerste Winterfair Berg en Dal plaats. Het was een erg gezellige beurs en het is ontzettend goed bezocht. Ik las net op Facebook dat de opbrengst - voor geode doel Ronald Mac Donald Huis in Nijmegen - ruim EURO 900,00 is, dus dat is erg mooi.
Voor mij persoonlijk helaas geen commercieel succes, maar dat mocht de pret niet drukken ... oke, een beetje dan ;)

De weken voorafgaand aan de beurs was ik druk met voorbeelden maken, een ware ontploffing in werkhoek én de eettafel (die ook al uitgeschoven was). Zelfs de kids begonnen te klagen dat ik wel erg ongezellig was en het een rommeltje was. Enfin ... het zag er ongeveer zo uit:


Is weer goedgekomen, want de tafel plus de hobbyhoek zijn weer opgeruimd. Beetje gesmokkeld, want het is in de kast gegooid, dus die is in het weekend aan de beurt!

Hieronder wat foto's van de beurs.

Naast zussen (wilden niet op de foto) grote hulp dochterlief Floor, die even extra ging poseren naast de SU-banner!
Dit was ons hoekje (op het podium nog wel)!



Helaas geen duidelijke foto's van de informatietafel plus make-and-take tafel.
Maar dit hadden we als mini make-and-take:


De aankomende dagen laat ik wat projectjes zien die ik heb gemaakt als voorbeeld en voor de verkoop.

2 opmerkingen:

  1. Hoi Annemarie, ziet er allemaal leuk uit, en dat rommelige als je bezig bent, klinkt heel bekent. Gelukkig dat je binnen stond want het weer was afgelopen zondag niet zo best.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne-Marie. Leuk je weer gezien te hebben. Jammer dat het commerciel niet zo best was, maar je deed het goed! De make en take vond ik ook leuk. Ik heb nog wel een foto waar je zussen op staan hoor. hahaha. Floor staat er ook prachtig op!

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen