woensdag 30 oktober 2013

Beurs projectjes 1

Zoals gisteren beloofd, hierbij wat beurs projectjes, deel 1 (wil jullie niet overspoelen met alle foto's!).

Als eerste een welkomst slingertje gemaakt naar een idee van Sam, ze maakt zo'n ontzettend leuke doosjes en andere leuke dingen, echt een aanrader om eens te kijken.
Ik had alleen de stempelset niet, dus van een ander merk de letters uitgesneden met de Big Shot. Natuurlijk met het DSP uit de mini, ik vind het geweldig. Plus voor meerdere doeleinden dan Kerst te gebruiken vind ik.


Omdat het toch een Winterfair was, wilde ik wel het e.e.a. in Kerstsfeer laten zien.

Je ziet ze op Internet best veel voorbij komen, maar ik vind ze enig. Gemaakt met de oude vertrouwde Top Note die, een paar zakjes, wat snoepjes en je hebt een leuke traktatie. Alles is SU, behalve het gewei van het rendiertje, het witte cardstock, het rode lintje en de sterretjes (wel het papier). De rode glitterneus is gemaakt van zilver glitterpapier en met inkt rood gemaakt.



 En natuurlijk kon een file folder kaart gemaakt met de envelop punch board niet ontbreken.

4 opmerkingen:

  1. Ik heb ze in het echie gezien! Geweldige projectjes heb je gemaakt. Die doosje van Sam zijn echt super!

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er allemaal heel leuk uit Anne-Marie!
    Groetjes, Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw ziet er super uit!

    liefs, De hobby droom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ziet er allemaal super leuk uit zeg.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen