zaterdag 3 augustus 2013

Flower Shop 1

Deze set is momenteel wel erg favoriet!! Op het eerste oog een 'simpele' bloemen stempelset, maar oh zo veelzijdig! Plus met de bijbehorende pons (in voordelige bundel!) erg gemakkelijk te gebruiken!

Het is even de truc te vinden hoe je het beste kan stempelen en uitponsen, maar als je hier even kijkt, zie je de handige tip hoe je dit oplost. Kijk meteen even naar Sam haar andere video's, want ze heeft geweldig leuke video's en makkelijk te volgen (ook al is het in het Engels)!!! Ook op haar blog vindt
je leuke ideetjes, hier te vinden.

Enfin, hier mijn eerste project. Ik had het gemaakt voor mijn nieuwe college Annelie, zij was jarig en vertelde dat ze gék was op notitieblokjes (ik ook, kunt er niet genoeg hebben)! Alleen zijn de foto's in het donker gemaakt; in het echie vond ik ze leuker ;)

Het papier is retired, maar niet getreurd ... Stampin'Up heeft tot en met 31 augustus a.s. een actie: 4 halen 3 betalen ... is dát niet geweldig!! Voor meer info, zie mijn eerdere bericht hier.

Er moest natuurlijk een klein doosje bij, nog zo'n verslaving van me! Hier passen precies 2 waxinelichtjes in. De Flower Shop bloemen zijn gestempeld in Summer Starfruit en uitgeponst met de nieuwe Pansy pons. Een bannertje erbij en klaar! Ik vond de binnenkant een beetje saai alleen in Crumb Cake, dus die ook voorzien van hetzelfde papiertje en het setje was complete.

Wil je ook zo'n leuke set maken, boek een workshop bij me en je gaat de mogelijkheden van deze geweldige set zelf beleven!! Je kunt me bereiken op email: annemariejeukenvissers@yahoo.com.

Morgen deel 2 van de Flower Shop!

1 opmerking:

  1. Deze bloem was het eerste wat ik uit de nieuw catalogus heb besteld, te gaaf, en idd zo veelzijdig! Jouw creaties zien er ook super uit! Leuk om de bloem zo dubbel te doen, die sla ik op!

    BeantwoordenVerwijderen