donderdag 1 augustus 2013

De mussen vallen van het dak ...

maar dat houdt mij nooit tegen om lekker te freubelen! Ben je dan verslaafd of gewoon gek??

Stampin'Up houdt het ook niet tegen, want zij hebben weer ontzettend leuke producten en acties. Ook komt er per 29 augustus een nieuwe zgn. seizoenscatalogus!! Yeah, heel vervelend, want het kwijlgehalte is natuurlijk weer net zo groot als anders. Als demo kun je de spullen iets eerder bestellen, dus ik hoop snel iets te kunnen laten zien van de producten.
Enfin ... wil je een exemplaar van deze leuke mini catalogus, laat het me weten, dan bestel ik de Autumn/Winter mini voor je. Ben je al klant bij me, dan krijg je hem van me. En als je klant wordt, dan ook ;) Wil je klant worden, neem dan snel contact met me op!

Er is weer een 'best of 25 years' stempelset! Dit keer genaamd 'Shelli'; prachtige afbeeldingen en voor de prijs hoef je het ook niet te laten: de set kost € 17,95 (clear) en bestaat uit maar liefst 7 stempels.


Maar het leukste is toch wel ... het volgende:


Is dat nou niet geweldig!?? Het meest gek ben ik denk ik toch wel op papier, dus tja ... hopelijk leest manlief m'n blog niet ;) Geldig in de hele maand augustus!
Lees wel even de voorwaarden, want niet al het papier is inbegrepen.

Bestel je vandaag of morgen bij me (uiterlijk 2 augustus, de betaling moet dan ook binnen zijn), dan betaal ik jouw verzendkosten!

Fijne dag allemaal!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten