vrijdag 19 juli 2013

verpakking Stampin'Up


In de nieuwe SU catalogus (en ook in de fall/winter uitgave) zijn er leuke verpakkingsideetjes opgenomen! Zoals o.a. kant-en-klare doosjes, die je alleen nog maar hoeft te pimpen.

Nu ben ik geabonneerd op Stampingschool.com (je ontvangt - tegen betaling - ca. 2 filmpjes per week met allerlei tutorials, enig en allemaal SU!!) en daar stond een leuk idee met het doosje ('Tag a Bag Gift Boxes) zoals deze in de catalogus staat op pagina 158. Je kunt ze ook in een bundel kopen dan ontvang je de de 'Tag a Bag Accessory Kit' samen met de doosjes. Lekker voordelig en handig voor als je snel een cadeauverpakking wilt freubelen. Ze zijn erg stevig én food safe, dus je kunt er gemakkelijk koekjes in verpakken!
Met het andere deel van de bundel zal ik binnenkort ook een voorbeeldje laten zien.

Ik heb nog niets voor erin, maar dat moet je er maar even bij denken :)



De buitenkant is geëmbost met de Modern Mosaic embossingfolder, de binnenkant en de bellyband zijn gemaakt het nieuwe DSP Gingham Garden (enig!) gemat op Daffodil Delight cardstock. Omdat er toch iets meer rose in moest van me, is het labeltje gestempeld met Melon Mambo en de nieuwe stempelset Chalk Talk. Deze zijn uitgesneden met de bijbehorende Chalk Talk Framelits, ideaal!!! En ... deze zijn ook verkrijgbaar in een voordelige bundel. Ik vind het geweldig dat SU steeds meer van deze bundels heeft, want het scheelt 15% en daarmee koop je natuurlijk gewoon weer andere leuke dingen!! 


Fijn weekend allemaal!

1 opmerking:

  1. Super leuk Anne-Marie! Papier is ook enig! Ik dacht dat ik deze embossingfolder ook had mee besteld....maar denk het dus niet.
    Komt de volgende keer wel.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen