vrijdag 7 december 2012

Weer foto's!

Gelukkig kan ik weer foto's uploaden. Ik heb er wel m'n oudste voor moeten weggooien op m'n blog, maar goed. Ook heb ik de foto's in bestand verkleind, hopelijk blijven ze duidelijk genoeg voor op m'n blog, anders hoor ik het graag.
 
De eerste foto's zijn van mijn eerste party bij de buurvrouw. De kleinkinderen Noud en Sanne hebben zeer goed geholpen met alle spulletjes klaarleggen, dat was erg fijn! Bedankt dus!!

Afgelopen week was het tijd voor de tweede party en wel bij Angelique. Natuurlijk moesten er ook bedankjes mee, mijn favorieten momenteel, de schattige tasjes van Stampin'Up. Je kunt er echt alle kanten mee op! Het is geen goedkope stans, maar het is echt de moeite waard! Bij deze heb ik een ander papier gebruikt voor de flap, maar embossen is ook erg mooi, of de flap weglaten en een soort mandje maken ... noem maar op!
De groepsfoto is helaas bewogen, maar de creatieve gastvrouw mét creatieve dochter Babs staan er mooi op!
 En dan sluiten we af met mijn lieve Pietjes. De schmink zat er goed op!! Schattig he?

1 opmerking:

  1. Was een lekkere volle bak dus! Altijd gezellig.
    En wat een lieve pietjes zijn het toch....

    liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen