zaterdag 8 december 2012

SU kaartje

Toen ik deze leuke kaart op het internet tegenkwam, wilde ik met mijn nieuwe SU set 'Moving Forward' deze meteen 'casen', stelen dus ;) Alleen vervelend dat ik het origineel niet meer kan vinden, dacht dat ik hem op Pinterest had 'gepind' maar dat is niet het geval. Dus hopelijk kom ik hem nog tegen, dan zet ik de link er alsnog bij!
aanvulling 10 december 2012: hier is de link van het blog waar ik de kaart tegenkwam: http://karenhaden.typepad.com/

De stempelset is dus 'Moving Forward', het groene effen papier is Old Olive (toch wel een van m'n favorieten) en het stippeltjespapier heet 'Polka Dot Parade', een set in basiskleuren, waarbij een cardstock in basiskleuren als set te koop van is. Gestempeld in Old Olive Inkt (ik had nog een oud kleintje van jaren geleden, doet het nog prima, maar nu de grote ook in huis ... joehoee). De bloemetjes in een roze kleur gestempels en een klein pareltje maakt het af. Het lint is ... uiteraard ook Old olive, gestippeld aan de ene kant en effen aan de andere met een enig geschulpd randje.

En dan het leuke nieuws: eergisteren is mijn nieuwe SU Trimmer binnengekomen. Er is een enig filmpje van, met een ontzettend enthousiaste super Amerikaanse heer, heel duidelijk allemaal. Hier is de LINK.
Heel veel tijd heb ik nog niet gehad om ermee te spelen, maar de eerste proefjes waren geweldig. Snijden zonder rafels (dat probleem heb ik in het verleden nog wel eens gehad), recht (ook daar ging het wel eens mis) en zowel inches als cm's te gebruiken (ik gebruik beiden, dus dit is ideaal), ruim werkblad én natuurlijk een scoring-blade, waarmee je kunt rillen. Beide mesjes hiervoor blijven in de houder, dat is ook wel prettig dat je niet steeds hoeft te wisselen. Dus ... een echte aanrader.

Wil je deze gewéldige trimmer ook of andere producten van Stampin'Up - of heb je zin in een party of workshop - mail me en ik neem contact met je op. Mocht je dit voor de Kerst nog willen, geen probleem, het wordt rechtstreeks bij je bezorgd, alleen moet je in verband met de drukte wel rekening houden met een iets langere levertijd dan normaal, dus hoe vroeger hoe beter:)

3 opmerkingen:

  1. Leuk kaartje. Old olive is ook een favoriete kleur van mij.
    Mijn trimmer is onderweg naar mij toe. Ik ben ook zo blij dat deze inches en cm heeft.
    Eveline.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaartje Anne-Marie. Ik ben ook dol op old olive. Vind het een mooie warme groene kleur. En wat fijn dat die papertrimmer zo goed werkt.

    liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen