maandag 10 december 2012

CCC challenge nummer 8!

Het einde van het jaar nadert en we hebben vandaag de start van challenge nummer 8!
Kijk op ons blog voor wat extra nieuwtjes en de winnaar van challenge nummer 7, hier is nog een keer de LINK.

De challenge is deze keer 'alles mag' dus makkelijker kunnen we het niet maken dames! We zoeken wat meer enthousiastelingen die meedoen! Het is zo leuk!

Hier mijn bijdrage. Ik zag deze file bij http://scrappedlives.nl/ en ik was er meteen weg van. 'k Wilde hem zelfs eerder hebben dan hij in de shop stond, haha! Ik heb hem meteen met m'n Sil gesneden en toen even laten liggen, want het was weer een drukke week vorige week dus het kwam er even niet van. Vrijdag heb ik hem afgemaakt en vind hem schattig geworden. Het is wel een beetje een grote kaart, maar ach ...


2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart.

    gr Linda

    ps bedankt voor de reactie op mijn blog, maar op dit moment heb ik het te druk om in nog een DT te gaan, ik zit al in twee andere. Misschien in de toekomst.

    BeantwoordenVerwijderen