woensdag 7 november 2012

gele kaartjes?

Ja, géle kaartjes! Ik moet zeggen dat ik de kleur geel bijna nooit gebruik, omdat ik het gewoon een minder mooie kleur vind.

Maar ... je moet ook eens dingen proberen die je normaal niet snel doet, dus heb ik in mijn SU starterspakket toch een pak geel papier genomen, het is van de zgn. 'In Color' collection 2012-2014. Dit is een kleurlijn die tijdelijk verkrijgbaar is (deze dus tot 2014) en waar - net als bij de 'standaard' kleuren - allerlei bijpassende producten bij verkrijgbaar zijn. Denk aan inkt, linten, designerpapier, brads etc. Ik vind het een prachtige kleur, op de foto komt hij minder mooi over dan live.

De basis is dus Summer Starfruit en het designerpapier heet 'Comfort Cafe'. De stempelset is 'Four Frames' en hoort bij de Decorative Label Punch.

Omdat ik vaak ook kaartjes maak voor mensen die graag Nederlandse teksten erop hebben, heb ik bij deze kaarten hiervoor gekozen. Ben benieuwd wat jullie van deze gele kaartjes vinden!


2 opmerkingen:

  1. Ooooh deze zijn gezellig zeg!
    Ben normaal ook niet van het geel, maar het combineert wel heel mooi met het designpapier.
    En je kaartjes zijn hartstikke leuk geworden.

    groetjes van Caro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk!!! Ik gebruik ook weinig geel, maar hier wordt je wel vrolijk van.
    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen