vrijdag 12 oktober 2012

Starterskit is binnen ...

en al vanaf woensdag, joehoee! Maar twee dagen vanaf order, dat is toch razendsnel??

Hier wat fotootjes van de inhoud:



Enig toch??? Ik vond het handig om twee complete sets, dus stempels met pons, te hebben, want dit is vooral voor beginnende stempelaars erg handig! En zo kan ik het mooi laten zien op workshops!

Mocht je zelf zin hebben in een workshop / party bij jou thuis, geef me een seintje en we bespreken de mogelijkheden en wensen!
Maar ook zonder party kun je uiteraard bij mij bestellen.

Als je in de maand oktober een order plaatst boven de 75 euro (exclusief verzendkosten van 5,95) ontvang je gratis de catalogus van 2012/2013 (de dikke dus dames!!!).

Fijn weekend en tot snel, ik ga eens even broeien op projectjes met deze geweldige spullen!!

1 opmerking:

  1. Hallo Anne-Marie!
    Herzlich Willkommen in der SUFamilie!
    Ich wünsche dir vieeeeel Spaß beim werkeln!
    GlG
    Kerstin
    PS: Die Schmetterlinge waren auch in meinem StarterPaket! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen