donderdag 18 oktober 2012

Leuke Stampin'Up! candy bij Duitse collega!


Het is herfstvakantie hier en je zou denken ... genoeg tijd om te freubelen. Helaas ... de tijd vliegt voorbij. Met leuke dingen wel te verstaan! Oke, beetje wassen en strijken moe(s)t ook!
Verder is mijn hobbyhoek een puinhoop en ik ben het al een beetje voor aan het bereiden op de grote verhuizing naar een hoek in de woonkamer, want deze kamer wordt - als alles meezit - begin volgend jaar de keuken!

Enfin, tijd en zin om te surfen op het net lukt nog wel in de avond ;)
Ik kwam op deze site bij de Duitse buren (letterlijk, we wonen nl. 5 minuten rijden van de Duitse grens) via een blog die ik al een tijdje volg. Het is zo'n leuke candy, dat ik mee wilde doen en ik denk als jullie dit lezen jullie ook!!

Succes dames, ga snel kijken Nadine en waag een kansje (of vier als je goed je best doet!).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten