zondag 19 augustus 2012

bloemenkaartjes


Deze PTI stempels heb ik al even en heb er ook al veel mee gemaakt, maar ik blijf ze ontzettend mooi en veelzijdig vinden. De layers heb ik zelf gemaakt en gesneden in het Designprogramma van de Silhouette Cameo. Het hekje is een stans van MFT en de labeltjes zijn ook gemaakt en gesneden met de Sil. Toen ik ze af had, vond ik ze nog een beetje saai, dus heb ik met een Glue Pad er nogmaals overheen gestempeld en er glitter overheen gegooid. Glitter ... wat moesten we zonder! Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


4 opmerkingen:

  1. Ze zijn super leuk gemaakt Anne-Marie en zeker met die glitters erbij.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind ze erg leuk geworden Anne-Marie, dat glitter maakt het inderdaad af.

    Groetjes Margret

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh Anne-Marie...Wat een prachtige kaarten zeg. De stempel van PTI vind ik schitterend en een goeie oplossing zo met dat glitter. Ze zien er super uit!

    Liefs,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaartjes Anne-Marie,
    Groetjes,
    Mimi

    BeantwoordenVerwijderen