maandag 28 mei 2012

Silhouette Cameo print & cut

Onderstaande kaartjes zijn helemaal ontworpen en gesneden met de Silhouette Cameo.
Het kaartje is echter geen origineel, maar nagemaakt van een kaart die ergens te vinden is op deze site. Ik kan hem alleen even niet terugvinden.

De digitale stempels zijn in het programma ingevoerd; eerst de achtergrond - van SU - en toen de stempels zelf - ook van SU en HeroArts. Ik weet niet of het goed te zien is, maar de zwarte layer is op foam gezet, om het iets omhoog te laten komen. Het lint is van Reasonable Ribbon. Basispapier van Knutselengeltje.


2 opmerkingen:

  1. Dat zijn mooie kaartjes en zo leuk dat je dit met de cameo maakt. Mijn cricut gebruik ik helaas veel te weinig.
    Geniet van de dag en groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaarten Anne-Marie. Je moet me die maar een keer uitleggen.

    Liefs Gerda

    BeantwoordenVerwijderen