dinsdag 29 mei 2012

en nog een nagemaakte ...

Tja, wat doe je als de inspiratie effe ver te zoeken is, dan ga je surfen op het net in knutsel-blogland! En dat bestaat het gevaar dat je hem wel erg namaakt, maar goed, zolang je vermeld wie het origineel heeft gemaakt, vind ik het niet zo'n probleem. Dus hier is het origineel te vinden, op de site van PaperTrey Ink en gemaakt door Lisa Johnson. De stempel had ik niet (ook deze liggen al een jaar bij Momo te wachten om een keer verstuurd te worden ... als dat nog ooit gaat gebeuren), maar dit vond ik een goed alternatief. Het is weer een digitale stempel van Digistamp Boutique. Kraft papier is van Bazil, frames en ovalen gesneden (en via het Silhouette programma) met de Silhouette Cameo en het lint is van Reasonable Ribbon. Bloemetjes van Wildorchid Crafts.


1 opmerking:

  1. Hallo Ann-Marie,
    nagemaakt of niet, ik vind ze leuk.
    Trouwens bedankt om eens een kijkje te komen nemen op mijn blog. Sorry dat er nog niet veel op staat(ben nog nieuw in't vak zeg maar). Ik hoop binnenkort een paar leuke eigen creaties te kunnen posten. Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen