zondag 27 mei 2012

Doorkijkkaartje ...

of hoe zal ik het noemen? Ik heb het idee van Dawn (hier haar link met een filmpje van een soortgelijke kaart). Ik vond het een grappig model.

Het basispapier is van Bazil, kraft cardstock (ik zal al 1 jaar op een pakje van PTI te wachten dat Momo maar niet opstuurt, dus toch maar een ander merk gekocht), het designpapier van My Minds Eye (hip-hooray, een erg vrolijke lijn, dit was de - ook vrolijke - achterkant) en de stempel van Bugaboo. De teksten die zij hebben zijn ook altijd zo vrolijk! De stans is van MFT (hij is in het echt kleiner dan ik dacht, maar ik vind hem wel leuk) en wat roosjes van Wild Orchid Crafts. Beetje bling bling erbij en klaar.


En hier een andere variant. Weer de basis van kraftpapier, de stempel is van Digistampboutique (hier de link). Ze hebben altijd enige stempels! Het lint lag er nog ergens en het knoopje ook. Klein pareltje om het af te maken.




1 opmerking:

  1. Super wat een leuke kaartjes Anne-Marie. Mooi met dat kraftpapier.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen