maandag 5 maart 2012

Weer een gouwe ouwe …




Ik blijf nog even in het oude hangen, want ook deze had ik eerder gemaakt. Als de inspiratie even er niet is, ga je naar je oude werkjes kijken en maak je ze opnieuw, maar dan beter (tenminste … dat probeer ik).


Deze bloempotkaart blijft leuk vind ik, dit patroon is wat makkelijker dan de voorgaande die ik had, want de blaadjes zijn zo gesneden, dat ze makkelijker in de pot glijden. Kraftpapier is van PTI, overig van Knutselengeltje. Het lint is van Stampin’Up en de bloempot is door de Cuttlebug gehaald voor het patroontje. Je schuift de kaart er zo uit en hebt genoeg ruimte om op de voor- en achterkant te schrijven.


Er is er eentje onderweg naar een collega die een nieuw huis heeft gekregen, hopelijk vindt ze dit bloemetje vrolijk, de echte komen natuurlijk nog!

1 opmerking:

  1. Grappig zo'n bloempot met bloemen en bijna een echt bloemetje. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen