zaterdag 3 maart 2012

Tildapapier

Dit Tildapapier heb ik onlangs o.a. bij Pipoos meegenomen, ik had een cadeaubon gekregen (heerlijk, bedankt collega!) en kon dit blok niet weerstaan. Het heet ‘Garden Party’ en er zitten prachtige 30x30 vellen in, dubbelzijdig (zonde eigenlijk, want ik wil alles gebruiken haha). Ook zitten er voorin 3 die-cut vellen. Ik gebruik deze eigenlijk nooit, maar ze zijn zo prachtig dat ik het maar eens ga proberen.

Onderstaande kaartjes heb ik van 1 vel gemaakt, in verschillende stijlen.

De eerste was een sterkte-kaart met vogeltjes gesneden met de Cameo (allicht), basispapier is van Knutselengeltje en donkerblauwe lintje van Wild Orchid Crafts, maar nu ik de foto wil toevoegen, is deze ineens beschadigd en de kaart is al weg, dus die kan ik niet meer laten zien.

De tweede is het tegenovergestelde van een sterktekaart: een geboortekaartje voor een meisje, ook gesneden met de Silhouette. Basispapier en lintje net zoals de eerste kaart, stans van Whimsy Crafts en tekst van een stempelset met Nederlandse baby-teksten, maar het merk ben ik even kwijt.
De derde is met hetzelfde papier en lint gesneden, maar dan in de vorm van een schort, ook met de Cameo natuurlijk. Stans en tekststempel ook van Whimsy en roosje van Wild Orchid Crafts.
Ik heb ook nog mijn toetenbordje zeg maar van de Cameo gesneden (standaard bestand dat meegeleverd wordt) én dan heb ik nog een stukje over. Wat zal ik daar eens mee gaan doen?

1 opmerking:

  1. Hele leuke creaties en jammer van je sterktekaart. Goed weekeinde en groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen