donderdag 1 september 2011

Zwanger-kaartje

M'n collega vroeg of ik een kaartje voor een zwangere juf wilde maken! Nu ben ik goed in roze en lichtblauw, maar als je het nog niet weet, is het even lastig in een goede kleur vinden. Oranje is het geworden met kraft en bruin. De waslijn is gesneden met de Cricut, het gras heb ik met een sponsje aangebracht en - niet zo goed te zien op de foto (bedankt nog Dees voor het maken ervan, ik was het natuurlijk weer vergeten!) de wolkjes zijn gesponst met een uitgeponste scalloppons van SU. Ik kon mijn SU sponsjes nergens vinden (soms ruim je iets te goed op), maar met een gewone spons (niet te grof) gaat het ook goed.

Papier is van Knutselengeltje, het bedeltje is van Jane Creative (http://www.janecreative.nl/), ze heeft net weer veel nieuwe bedeltjes geplaatst, dus neem eens een kijkje!

1 opmerking:

  1. Nou ja zeg dat ik hier nog niet gereageerd heb en ik dacht het wel. Heel mooi kaartje voor een zwangere juf. Zo leuk die speenbedel. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen