zondag 28 augustus 2011

Eerste probeersel met een ritsje!

Wellicht was het beter geweest even te wachten op Jannie, maar ik wilde een klein beursje maken met een ritsje, dus ik heb aan de hand van een youtube filmpje (http://www.youtube.com/watch?v=EICadoBCC1s) mijn eerste probeersel gemaakt. En ik moet zeggen - de afwerking moet natuurlijk beter - dat het voor de eerste keer niet onaardig is gelukt!


Lastig bij naaien, maar ik kan moeilijk recht knippen en de stukjes heb ik hier en daar beetje moeten bijknippen, resultaat dat het aan de binnenkant iets te veel stof is geworden.

Moet er nog even over nadenken of het een beetje gepimpt kan worden!

Fijne zondag!

2 opmerkingen:

  1. Wat knap van je!!! Je hebt hem zelfs gevoerd!!!
    Goed gedaan!!

    Liefs,
    Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat maakt niks uit Anne-Marie dat het nu niet meteen perfect is. Heel knap dat je dan meteen met een rits bent begonnen en dan is dit natuurlijk erg moeilijk. Het ziet er mooi uit hoor. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen