zaterdag 27 augustus 2011

Eerste naailes gehad!

Al lang op mijn wensenlijstje stond naailes. Maar ja ... voor het zover is. In de buurt was het lastig iets te vinden, maar via Marktplaats kwam ik aan een adres van iemand die aan huis komt, Jannie. Omdat ik (vooralsnog) niet van plan ben kleren te gaan maken, maar het wil gebruiken voor zakjes, tasjes, leuke frutsels dus, hebben we gekozen voor 5 lessen van 2 uur om de grondbeginselen te leren. Kan ik erna nog altijd kijken, nietwaar.

Ik moet zeggen dat ik de eerste les al geweldig vond. Vond het wel spannend, want ben echt een kluns met naald en draad. Ze heeft me de machine uitgelegd en ik heb wat proefdingetjes gedaan. Was al meteen helemaal trots dat ik een klein zakje heb kunnen maken.
Op de foto zie je er 2, de kleine met naailes gemaakt en de andere later zelf alleen.

In Oosterhout (Gelderland), hier niet zover vandaan, zit een stoffenzaak met veel keuze had ik op internet gelezen. Dus ik er natuurlijk straks even naar toe. Ik wer niet goed van de keuze! En lintjes dat ze hebben!
Hier mijn buit: 5 stofjes van een meter, 2 ritsen/naaigaren/band, superschattig roze lint met een kanten randje en 3 schattige belletjes (2 uiltjes en een kikkertje).




Ben bang voor een nieuwe verslaving!
Als iemand nog leuke tips heeft voor leuke blogs met stoffen cadeautjes, zijn deze van harte welkom!
Heel fijn weekend!


1 opmerking:

  1. Het zal toch niet waar zijn dat jij een nieuwe verslavind gaat krijgen. Hahaha. Erg leuke stofjes heb je gekocht en ben heel nieuwsgierig wat je hier mee gaat maken. Succes en we zien je craties wel voorbij komen he. Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen