woensdag 15 juni 2011

Nieuwe hobby!

Ik heb laatst een paar ingredienten besteld voor het maken van zeep om te kijken of ik het leuk vind ... ja hoor, het is enig! Ik heb nog een bestelling geplaatst, die is onderweg als het goed is, maar deze zeepjes heb ik al gemaakt, in een grappig doosje natuurlijk.


De grote is gegoten met een muffinvorm (siliconen) ooit op vakantie in Frankrijk meegenomen en de kleintjes heb ik besteld, maar zijn gewoon van Ikea.

De onderste grotere hartzeepjes zijn gegoten ook in een muffinvorm (volgens mij ooit bij Action meegenomen) en de roosjes had ik ook besteld en met een beetje gesmolten zeep erop geplakt.

En deze weer met de Ikeavorm, de blauwe en blauwpaarse heeft Floor gemaakt!
Het werkt allemaal heel makkelijk: je koopt smeltzeep, geur- en kleurstof en mengt het op de aangegeven manier (op internet is er erg veel info over te vinden) en je giet het in vormpjes. Je kunt er ook nog glitter doorheen doen, dat hebben wij natuurlijk gedaan! Erg leuk dus, hopelijk kan ik snel weer iets laten zien!

2 opmerkingen:

  1. Erg leuk!!! Laat niet teveel zien, want dan wil ik ook! hihihi
    Groetjes margret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg bedankt, Anne-Marie! Ziet er waanzinnig mooi uit.
    Veel groetjes,
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen