maandag 21 maart 2011

traktaties ...

Floor wordt morgen 8 jaar en dan moet er natuurlijk getrakteerd worden. Het liefst iets met chocolade en zelf freubelen zou ook wel prettig zijn. Het is tenslotte een traktatiezakje geworden met paaseitjes. We wilden eigenlijk taartpuntjes maken, maar dat kost zo ontzettend veel werk (en veel papier) en ze scheuren het binnen 1 minuut toch kapot, dat we daar maar vanaf gestapt zijn.

Het designpapier is van de Action (vorig jaar of het jaar ervoor geloof ik), de zakjes weet ik niet meer (is met zo'n sluitstripje), cardstock van Knutselengeltje. Het cupcake-je is met m'n nieuwe stans gemaakt. De bovenkant is gestanst met de topnote die van Stampin'Up.


  

 














4 opmerkingen:

  1. Wat een gezellige boel bij jullie? Leuk hoor om zo met z'n allen de traktaties te maken. Ik wens Floor alvast een fijne verjaardag!

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ziet dat er gezellig (en lekker) uit!!!
    Ik dacht dat de bovenkant gemaakt was van een nestabilities, maar dat s dus en pons?? Even kijken...(kost vast weer geld hihihi)
    De cupcakes zien er ook mooi uit. Een hele fijne dag morgen!!
    Groetjes Margret
    PS ik zal jouw blog op mijn blog zetten. Zie ik eerder dat je iets nieuws erop hebt gezet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zien er zo schattig en lekker uit.
    Groetjes Els

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable and I'm sure they had fun making those goodie bags!!! TFS

    BeantwoordenVerwijderen