donderdag 24 februari 2011

Uiltjes, het blijft een verslaving!

Bij Stampin'Up hebben ze de meest geweldige spullen! De uilenpons stond al een tijd op m'n verlanglijstje en via Gerda kon ik ze via via bestellen! Vandaag was het pakje er - na 2 dagen nutteloos bij de buurman te hebben gelegen (geen briefje in de brievenbus van de postbode helaas) - en na het openen viel ik bijna van de stoel ... ik had de set 'punch bunch' van Gerda erbij gekregen ... Is dat nu niet helemaal supergeweldig??? Gerda, nogmaals geweldig bedankt!!

Omdat m'n fototoestel op de oplader moet, zal ik even van de SU-site wat leuke plaatjes kopiëren met de 2 geweldige artikelen.

Hier de stempelset en wat voorbeeldkaartjes:


En een plaatje van de pons:



Gerda heeft er al geweldig leuke kaarten mee gemaakt, kijk hier maar eens op deze links:
http://freubels-en-frutsels.blogspot.com/2011/02/happy-valentines-day.html
http://freubels-en-frutsels.blogspot.com/2010/09/kaartje-van-uilenpons.html

Ik ga snel aan de freubel en laat snel iets zien hier met m'n nieuwe spullen!!

1 opmerking:

  1. Wat een leuke aankoop. Ik ben alvast benieuwd naar je uilenkaartjes! :)
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen