maandag 14 februari 2011

mannenkaarten, lastig hoor

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb de grootste moeite met 'mannen'kaarten (en ook voor jongens hoor) ... Het blijft lastig voor mij een kaart te maken zonder bloemtjes, lintjes en bling bling.
Met deze kaarten is het redelijk gelukt; een biertje doet het natuurlijk altijd goed bij de heren.

De afbeelding is van Digistampboutique.

Ik weet niet of het goed te zien is, maar het bier is met Liquid Appliqué gevuld en toen opgewarmd met een heater, zodat het net schuim lijkt. Papier is van Knutselengeltje, behalve het kraftpapier. Digitale stempel is beetje ingekleurd met promarkers.

Fijne Valentijnsdag allemaal!

2 opmerkingen:

  1. toch vind ik deze kaart erg leuk en mannelijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. SUper cute image!! WOW!! Anne-Marie, sorry I've missed a some post but I've seen them all and commented and love them:) You are just fabulous and talented my friend:)
    Hugs,
    Norma

    BeantwoordenVerwijderen