vrijdag 24 september 2010

geweldige vilt!

Van de week zat ik te google-en en was op zoek naar vilt-leveranciers. Ik had zo'n geweldige kaarten gezien op het PTI forum met de bloemen- andere mallen dat ik op zoek wilde naar vilt. PTI heeft het ook, maar het leek me handiger om het dichter bij huis te zoeken! Zo kwam ik terecht op de site van http://www.bijviltenzo.nl/ en zij hebben geweldig veel keuze! En niet in van die grote lappen: 20x30 cm (groter kan ook!) en per lapje maar EURO 1,25! Omdat ik niet zeker wist of het geschikt zou zijn voor de mallen van de Cuttlebug (en nestabilities enzo), heb ik een mailtje gestuurd. En meteen werd er een stukje als proef opgestuurd. Dat kwam vandaag al binnen en natuurlijk meteen mee aan de slag gegaan. Op de foto's kun je zien wat ik er mee uit heb gesneden.


 Wat allemaal werkte in de Cuttlebug: nestabilities, creatables, alle dies van Cuttlebug. Ik ga ervan uit dat die van PTI ook werken. Dus ik ga van het weekend eens even zitten en een keuze maken uit al die kleuren!

Fijn weekend!

1 opmerking:

  1. Hoi Anne-Marie,wat een leuk idee ga dadelijk gelijk ff googlen.Bedankt voor de tip.Heb je ook bij m'n blogfavorieten gezet en wordt ook nog volger.Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen