maandag 5 juli 2010

Ben er nog!

Het is weer even geleden, maar het warme weer leende zich niet zo voor de freubel! Alhoewel ik van alles gedaan heb eigenlijk, maar niet veel om te laten zien.

Op de site van Momo kwam ik dit kaartje tegen dat ik erg leuk vond om na te maken.
Ze heeft altijd erg leuke ideetjes vind ik. Kijk maar een rond op haar blog.
Ik heb een kleine en iets grotere uitvoering gemaakt. De kleine vind ik iets leuker, bij de grote is de layer iets kleiner dan bedoeld.























Ook heb ik deze bikini (of ondergoed) kaarten gemaakt. Hoe ik aan het template kom, ben ik even kwijt, maar ik vind ze erg grappig. Ondanks de zoete kleurtjes, misschien geschikt voor een herenverjaardag?





3 opmerkingen:

  1. Ze zijn gaaf!!!! Ik heb er ook één gemaakt voor m'n zwager en die viel goed in de smaak! haha

    Groetjes Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaarten!!
    Groetjes,
    Sigrid.

    BeantwoordenVerwijderen