donderdag 17 juni 2010

IJsjeskaarten

Aanvulling 5 juli: hier is de directe link:
http://www.myscrapchick.com/shapealbums/1.htm
Saskia heeft hierom gevraagd, maar geen emailadres achtergelaten.


Dit model kaart ben ik de afgelopen jaren al vaak op Internet tegengekomen, op verschillende manieren gemaakt (met ponsen, geknipt etc.), maar deze is met een svg-file gemaakt (ik weet even niet meer waar ik deze vandaan heb).
De stokjes zijn overal te koop, of je bewaart ze van je kinderen (of jezelf!) en maakt ze goed schoon!
Het wordt er gelukkig wel weer voor!!
Kleine aanvulling: het bestand is gekocht bij http://www.myscrapchick.com/ Ze hebben erg leuke files!!


4 opmerkingen:

  1. Hoi Anne-Marie,

    ik vind deze kaarten echt zo leuk! Alleen ik heb me rotgezocht voor de file bij scrapchick en kan 'm niet vinden, wel een heel ander 'popsicle', kun je mij misschien vertellen hoe het bestand heet? Wie weet als ik dan google vind ik 'm sneller. Alvast bedankt en een fijne dag.
    Groetjes van Saskia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben je supersnel met reageren, heel erg bedankt, ik heb reuze zin om ook zo'n lekker ijsje te maken! Ik was net dat filmpje van Momo's aan het kijken, ook erg leuk. Sorry dat ik mijn emailadres er niet bij had gezet, ik dacht dat dat automatisch in beeld zou komen omdat ik met mijn Google account reageerde, niet dus!

    Fijne avond,
    Saskia

    BeantwoordenVerwijderen