woensdag 28 april 2010

Create a Critter 4

Aanvulling zaterdag 1 mei:
Ik zag de reactie van Carola, maar er stond geen emailadres bij, dus even via hier. Carola vraagt hoe ik de kaarten maak, omdat dit geen optie is op de cartridge. Carola, deze maak ik in het softwareprogramma Cricut Design Studio (of soms in Make the Cut software). Heb je dat programma, mail dan maar even, dan wil ik het je wel uitleggen. Email staat bij mijn contactgegevens.



Daar zijn we weer met nog wat kaartjes van deze superleuke cartridge.
De foto's zijn in de avond gemaakt, dus niet zo geweldig duidelijk!




4 opmerkingen:

  1. Hoi Anne-marie,
    Wat een leuke kaartjes heb je gemaaktzeg!! Ik wil deze cartridge ook.Echt superleuk.
    Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Anne marie

    Ik heb ook de cartridge create a critter maar snap niet hoe jj hier van deze kaarten van maakt? Die optie zit niet op de cartridge

    groetjes carola

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hallo. wat een leuke beestjes op die cardridge !
    ik zit te zoeken waar ik hem kan kopen, waar heb jij hem gekocht en wat moest je er voor betalen?
    groetjes shirley.

    shirleydewinter1@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen