dinsdag 2 februari 2010

Rompertjeskaart

Een paar dagen geleden heb ik het olifantje geshowd. Van hetzelfde bestand is dit rompertje.
Je kunt er alle kanten mee op, het is de bedoeling dat ik er vanavond verder mee aan de gang ga.
De achtergrondstempel is van Papertrey Ink, de uiltjes weet ik niet meer zo goed ... Ponzen van Stampin'Up en lint van Wild Orchid Crafts (http://www.wildorchidcrafts.com/).

De groene is eigenlijk bedoeld voor een jongen (dat staat tenminste in de binnenkant), maar is wel een beetje zoet! Kan het?


3 opmerkingen:

  1. Hai hai,

    Ja, natuurlijk kan het!! Helemaal mooi, leuke vorm/kleuren/uiltjes/strikjes. Lief en stoer.

    Neem je deze weer mee in 'de doos' ??!!

    Doei
    Dees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk!! Sluit me bij Dees aan.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke kaartjes heb je gemaakt!Ik vind het wel kunnen hoor die groene voor een jongen.
    Leuke blog heb .Kom vaker ff langs .
    Groetjes Nora

    BeantwoordenVerwijderen