zaterdag 27 februari 2010

freubelweekend ...

Gisteren had ik mijn eerste proef-freubelcursus! M'n collega's kwamen langs, m.n. voor de gezelligheid, maar ook om te freubelen natuurlijk. Het werd een gezellige avond. Hier een foto van alle freubels, ze hebben hard hun best gedaan. Ik had achteraf een beetje teveel van m'n spullen er liggen (weet zelf al bijna niet wat ik zal gebruiken, laat staan anderen) en iets meer voorbeelden waren wensenlijk, maar volgens mij ging het best goed.

En als dank kreeg ik deze geweldige bos bloemen, helemaal in de goede kleuren!! Prachtig, he?

2 opmerkingen:

  1. Hai,

    Het was echt geweldig gezellig!! Wanneer is de vervolgcursus?!

    Doei
    Dees

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dees, je bent helemaal besmet! Bij mij is dit niet gelukt, maar dat wist ik van tevoren wel. Ik vond het in ieder geval supergezellig! En wat ontzettend veel mogelijkheden. Ik kan me overigens wel helemaal voorstellen dat je hier verslaafd aan raakt. Ga zo door, Anne-Marie! Enne... ik koop die mooie knutsels wel!
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen