zondag 31 januari 2010

Make the Cut aangeschaft!!

Na toch een tijdje even nadenken, heb ik toch het programma 'Make the Cut' aangeschaft. Ik moet zeggen: het werkt verslavend!!! Met SCAL heb ik ook superveel plezier, maar soms lukte het me toch niet in Inkscape de bestanden goed te krijgen of ik was gewoon te ongeduldig!

Dus ... er wordt veel uitgeprobeerd en nog niet zoveel geproduceerd. Maar ja ... je moet toch de handigheid krijgen.

Op de site van PapertreyInk (www.papertreyink.com) heb ik een bestand aangekocht, ik had niet goed gelezen en dacht dat de bestanden in cutting-formaat aangeleverd zouden worden. Dat gaat gebeuren, maar nu nog niet.
Dus heb ik in MTC net zolang gesleuteld dat ik het goed kreeg. Ik wilde nl. het PDF bestand ombouwen en dat is lastiger dan een JPG file. Later heb ik toch de JPG gebruikt en daar de kaart van gemaakt.
De achtergrondstempel is ook van PTI, het oortje is door de cuttlebug gehaald, een bloemetje en pareltje en dit is het geworden. Vind het een enig kaartje, eigenlijk bedoeld als baby-kaart, maar je kunt er alle kanten mee op.

1 opmerking:

  1. Nou, dit is helemaal geweldig! Erg vrolijk. Daar word ik (en jij) helemaal blij van.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen