donderdag 10 september 2009

Daar zijn we weer!

Nou, de vakantie is helemaal voorbij, we zitten weer midden in het dagelijkse leventje!
Er wordt nog niet zoveel gefreubeld als gepland, maar toch weer wat kaarten gemaakt.

De eerste creatie gemaakt met een uitgesneden bestand in SCAL met de Cricut. Ik weet niet meer waar het bestand vandaan kwam, maar het snijdt geweldig goed uit. Het papier is een stuk behang uit 1 van de 8 behangboeken die ik gekregen heb van vrienden: het meeste is vinyl en snijdt dus erg mooi uit! Ontzettend lief dat ik deze gekregen heb!
De foto is niet geweldig zie ik, maar hopelijk krijgen jullie een beetje een idee.

Tot snel!

1 opmerking:

  1. Ha die Anne-Marie,

    Helemaal geweldig weer deze kaart: de kleuren en tekst. Kan ik deze reserveren? Kan hem meteen gebruiken.
    Veel plezier weer verder (ik kijk al uit naar de freubelavond!).

    Groetjes, Dees

    BeantwoordenVerwijderen